1.11.07

Más de la noche

La una menos cinco de la madrugada.

Una chica teñida de rubio y con tacones de aguja, medias de rejilla, minifalda negra de cuero y chaqueta roja también de cuero o lo que sea, todo demasiado pequeño para ella, con una pamela de tela imitando piel de leopardo y los ojos sepultados en sombra de ojos azul y rímel corrido, empuja, como mínimo borracha, una silla de ruedas. Sentado en ella va un chico más joven, en chándal y con la capucha de la sudadera puesta, que se me queda mirando serio.

13 comentarios:

  1. Señor de Portorosa: Escribe usted últimamente unos textos para los que sólo encuentro un comentario cabal: el silencio.
    Por otra parte anima bastante al silencio el que uno se encuentre con la exigencia de verificar palabras como la que me está tocando ahora mismo: "dhoiqqgk"

    ResponderEliminar
  2. Non sei por qué me miras así, tan serio. ¿Non te preocupa que puxe de tí a moza loira?
    ¿Aceitades que vos convide a un café e falamos destas cousas?

    ResponderEliminar
  3. Me alegro de que me lea usted, Gregorio, aunque guarde silencio.

    Taliesin, benvido. ¿Falas dunha invitación virtual ou real?

    ResponderEliminar
  4. Falo dun convite real ao mozo da cadeira de rodas e a loira tinguida de tacóns de agulla.

    ResponderEliminar
  5. Pode que sexa un enorme erro pola miña banda, pero non tiñan cara de falar moito.

    ResponderEliminar
  6. Eu non creo que cometeras ningún erro. Pero medita nesto. Tí nos presentas un cadro nouturno. Gregorio Luri o interpreta como pintura naturalista e lle provoca o silenzo. Eu interpretoo como surrealista, e inmediatamente son movido a establecer contacto con estas persoaxes do cadro, a querer abordar o seu modo de estar no mundo. De algunha maneira síntome interpelado por eles. Esa mirada, esa ebriedade....¿?
    ¿Qué che parece?

    ResponderEliminar
  7. É interesante o que dis.
    Cando lemos, atráennos personaxes marxinais, caracteres fora do común e ás veces mesmo cunha faceta perigosa. Pero chegamos á realidade, e o burgués que somos (que son eu) recula co medo e busca seguridade.
    Creo que falar con eses dous podería abrirme mundos insospeitados, ainda que posiblemente desagradables, e que algo aprendería. Claro que, como dicía, ás veces a realidade danos unha labazada e ponnos no noso sitio.
    Algunha vez haberá que probar...

    En fin, a vida, que non sabe un por onde lle ven.

    Unha aperta.

    ResponderEliminar
  8. Señor Porto,¿y qué mas? :-D

    Esa chica que se prostituye para mantener al hermano paralítico (opción folletinesca), esa puta fiel que sigue queriendo a su chulo después de que éste se quedara paralítico en un accidente de coche provocado por las drogas (opción real como la vida misma), esa chica que viene borracha de una fiesta de halloween tirando de su mejor amigo, al que no ha acabado de sentar muy bien la última pastilla (opción Historias del Kronen) merecía algún párrafo más, ¿no?

    Unha aperta (me encanta como se dice en galego)

    X.

    ResponderEliminar
  9. Nos comentarios da anterior entrada falábase do inocente dormir dos nenos. Eu penso que, en certa medida, esa tranquilidade vai parella a súa capacidade de xogar que desenvolven durante o día. Ese xogo, para o psicanalista Winnicott, se produce nunha zona intermedia entre o neno e a súa nai. É unha zona transicional onde o seu pensamento infantil elabora a transición cara un eu máis independente. Winnicott tamén pensa que nesa zona intermedia é onde se elabora a cultura dos adultos: zona transicional entre o pensamento consensuado colectivo (realidade) e o desexo.
    Quizáis a nosa conciencia burguesa bloquee o relacionamento cos seres marxinais, pero coido que ainda temos a capacidade de habitar nesa zona transicional. E aí eses seres reviven transfigurados, falando e sentindo. En realidade, ao entrar neste blog, eses seres cobraron unha vida que non é a da realidade obxectiva. Xa non se pertencen a eles mesmos, senón a tí, a min, a xavie e a quen tercie, converténdose en cultura viva.

    ResponderEliminar
  10. Es que eso ya sería literatura, don Xavie. Y hacer literatura...

    Taliesin, teño a intuición (intuición baseada a medias nas estadísticas das entradas) de que non estás moi lonxe. Non te coñecerei, ¿non?
    Hai uns días... (Bueno, cambio, que esto ya va para todos) El otro día hablé más de media hora con una señora que más o menos pide dinero en la calle y que suele cantar, acompañada con una pandereta, cuando no increpa a algún viandante o a los políticos o a algún poder más o menos concreto. Se supone que está mal de la cabeza... y puedo confirmar que así es, pero, como era de esperar, no tanto. Me contó parte de su vida, y me sorprendió, y se lanzó a adivinar sobre mí, juzgándome (directamente) como persona.
    Me gustó. No quedaría a tomar un café con ella un día a la semana, pero me gustó, fue muy interesante. Lo mejor no fue lo que me dijo, que tampoco era para tanto, sino enfrentarme a alguien que no tendría el más mínimo reparo en ponerme a parir si me viese algo oscuro en la mirada. No sé si los locos tienen más capacidad para percibir ciertas cosas, como por ejemplo la tranquilidad de espíritu, pero sin duda no tienen trabas para decir qué les pareces. Y eso asusta un poco. Hay veces en que uno no es capaz de sostenerles la mirada, ni de mirarlos siquiera, por inseguridad.

    Total, que sí, Taliesín (no sé por qué le pongo tilde...), que hay mucho donde buscar. Y puede que se encuentre algo que valga la pena, si estamos a la altura.

    Un abrazo a todos. Sobre todo a los que no estáis pasando el puente por ahí tan ricamente.

    ResponderEliminar
  11. Tes moi boa intuición: somos da mesma cidade. O sei por alguén que me indicou o teu blog. Pero non nos coñecemos, eso creo. En todo caso meu interese non é persoal .
    O que me levou, neste día de lecer, a facer un seguimento das respostas é o significado do cadro que pintaches. Esas persoaxes retratan moi ben a alma ensombrecida desta cidade en ruinas. Sonme tan familiares (como prototipos) que fantesei con tomar un café no Tupinamba nouturno de outrora. Alí se xuntaban todos esas almas en pena e eu as observaba como se foran o pulso insomne da cidade, como se estiveran soñando o pesadelo dos prohomes (e esposas) que orgullosos se desenvolvían coa luz do día. Dalgún xeito sinto que a síntese de ámbos polos farían máis humanas estas rúas.
    Agora me estou dando conta: o que estaba esperando era que se producira esa síntese nesta zona intermedia que amablemente nos brindas no teu blog.
    Noraboa polo mesmo e moitas gracias pola túa atención.

    ResponderEliminar
  12. Conseguirás que vaya mirando por encima de mi hombro por las noches. Por si hay algún otro observador.

    Mirar y ver, parecen cosas iguales, pero sólo lo parecen. Miramos mucho, me gustaría ver tanto como miro. O incluso más ;P

    Beso, Porto.

    ResponderEliminar
  13. Encantado, Taliesin. Non estaría mal, non. Isto é virtual (que xa non sei moi ben que quere dicir...), pero algo sería, se se atoparan eses dous mundos e falaran.

    Se é que a cousa é falar. Falar, todos. Cantas cousas se solucionarían se non imaxináramos tanto, se non supuxéramos tanto, e falaramos mais. Sobre todo cos diferentes, por suposto.

    Bueno, pois ao mellor me ves no "Tupi" matutino algún día, e eu a ti, e como se nada.
    Unha aperta.

    Respirando, algún día que me aclare las ideas escribiré qué pienso de observar.
    Un beso grande.

    ResponderEliminar